Wednesday, December 3, 2008

AZAM BARU

huhuhu.. mmg sibuk skit aku 2-3 ari ni.. dok depan pc je.. aku baru je start buat bisnes guna internet ni,byk benda nk kena study.. dok umah sorang2 lak mmg fokus btul la.. skrg ni aku tgh gaduh dgn gf aku, rasa mcm dh smpi kt hujung dh relationship aku ngan pompuan pelik ni..selalu klu gaduh aku nti cari dia jgk tp kali ni aku pn sibuk and dh mula feed-up dgn hidup aku bersama dia,mmg dh tiba masanya utk bergerak secara solo kembali la..byk suka duka aku ngan pompuan ni,50% suka 50% duka selama 1+ tahun aku dgn dia ni.. dh terkejut dari mimpi kot.. ahahaha..
Mudah-mudahan bisnes aku kt tenet ni menjadi leh la aku berkarya sikit.. huhuhu..tahun 2009 pn akan datang x lama lg,elok sgt la tu utk buat azam n mulakan hidup yg baru.. tp xtau gak keputusan lg.. aku senang cair dgn pompuan ni, maklumla dia dh tau everythings about diri aku..Tahun 2009 azam aku nk cari harta sebanyak mana yg boleh,nk jadi senang sikit klu nk jadi kaya tu maybe 2010 kot,insyaallah..
Bab kawin lak mmg target aku tahun depan nk tamatkan zaman bujang aku ni,tp klu jodoh x sampai lg nk uat mcm mana kn.. dh hampir 90% mbr2 aku dh kawin,aku je yg x sampai hajat lg..huhuhu.. tp xpe biar lambat kawin asal dapat yg baik punyer..
Okla. aku pn xde mood sgt nk taip byk2 ni.. byk keje lg nak disetelkan.. hope diri aku ni mendapat sinar dan hidayah yg lebih baik pada masa akan datang.. amin..

No comments: