Wednesday, December 31, 2008

Selamat menyambut ma`al hijrah 1430 dan selamat tahun baru 2009

salam... wah lama dah aku x posting kt cini. sibuk bebenor ngan projek bisnes internet aku.. harap2 dapat la hasil nanti.. kat sini aku nak mengucapkan selamat tahun baru ma`al hijrah 1430 dan selamat tahun baru 2009.. moga hidup lebih bererti pada tahun baru ni.. perjalanan hidup masih panjang, harap2 banyak la perkara yang baik akan berlaku pada tahun baru nanti.. bagi aku, target untuk tahun baru ni memang nak mengumpul harta bg hidup menjadi lebih senang... bukan nak kaya sangat tapi lebih baik dari tahun2 lepas.. insyaAllah... itu je kot buat setakat ini.. takde nak luahkan perasaan ape pn.. saja je tgk blog ni lama aku x update.. jadi taip le ape2 pn.. huhuhu.. akhir kaya dari saya.. kata apa erk.. moga sukses selalu la.. ahahaa.. chow.. salam....

No comments: